نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1963
-
الف
+

حضور هنرمندان ایرانی در نمایشگاه صنایع دستی فلورانس

آثار چهار هنرمند خوزستانی در نمایشگاه بین‎المللی صنایع‌دستی فلورانس ایتالیا عرضه می‎شود.

به‌گزارش آی‌فیلم 2، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی فلورانس، رویدادی است که میزبانی صنعتگران ماهر را بر عهده دارد و در آن محصولات دست‌ساز کشورهای مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.  

هرسال در این نمایشگاه آثاری از کارگاه‌های باستانی فلورانس و همین‌طور هنرهایی که از طریق سفرهای این نمایشگاه در میان مناطق مختلف کشور ایتالیا و کشورهای کل جهان دوباره کشف می‌شوند، به نمایش گذاشته می‌شود.

به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی ایران، در این رویداد، فرهنگ، هنر، صنایع دستی و نوآوری‌های جدید در کنار هم قرار می‌گیرند. 

بر همین اساس با اعلام معاون صنایع‌دستی خوزستان و موافقت مدیرکل میراث‌فرهنگی استان، مقدمات حضور صنعتگران خوزستانی در هشتادودومین دوره این نمایشگاه در شهر فلورانس ایتالیا فرآهم آمده است و چهار تن از هنرمندان صنایع‌دستی خوزستان در حوزه‌های مینای سفال برجسته و صنایع دستی ویژه استان، متقاضی حضور در این نمایشگاه شده‌اند.  

این هنرمندان مورد تأیید قرار گرفته‌اند و هم‌اکنون در حال طی مراحل اداری برای حضور در نمایشگاه هستند.

هشتاد و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی فلورانس به مدت ۱۰  روز از یکم تا دهم اردیبهشت/ثور ۱۳۹۷ به مجری‌گری کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

م ح/ ن ذ

نظر شما
ارسال نظر